17 maj 2010

Amerikansk hänggunga


Nu är det sommar i luften... Iallafall har det varit riktigt vårväder i helgen! Vi har fått massor gjort ute, och inne. Inne har Henka, min bror och pappa rivit ut allt i tjejernas rum. Tak och väggar är nu trärena och ny isolering och gips ska upp.
Ute har jag städat bort allt de slängt ut! huuuu! Och sen har pappa dansat med motorsågen igen, hela tallbacken är nu en ljus och ren plats vilket jag är mycket lycklig för!
Det har ju varit kanonväder ute och vi har suttit på verandan och ätit och myst! Jag vill haen amerikansk hänggunga!!!
Får se om man hittar någon annars kanske man kan köpa en hammock och bara använda gungan!



2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Åh. Ge mig. Ge mig en sån ocksååååå. Du. Jag har skickat en sak till dig på posten men den kom i retur igår. Jag prövar att skicka igen. För jag fick väl rätt adress? //Ellen från Fräsigt.

Anonym sa...

Hej! www.thisnthat.se säljer amerikanska hänggungor. Mvh Mia