07 juni 2010

Par courrier

Jag har varit på butiken Par Courrier och "fyndat"...
Två underbara doftljus i fin förpackning! Och två så otroligt fina salt och peppar kar som jag ska ha på mitt matbord. Jag är otroligt nöjd med dem då jag länge letat efter de "perfekta" salt och peppar karen att kunna ha framme på bordet. Hos oss passa de som en klocka, de är utformade som två gammeldagsa affärs vikter och vårat hus är ju faktiskt en gammal lanthandel!!!
När vi får ordning på rummen inne i vårt hus så kommer jag garanterat shoppa mer! Fantastiskt fin butik oxå! För de som inte tittat in rekommenderar jag en visit!

 


-- Post From Lonkas iPhone

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Så fina kar! Skulle passa mig också:)

Par Courrier har så mycket fint. Får bli ett besök om vi åker ner i sommar. Annars har jag bara handlat i nätbutiken tidigare. Kul att klämma och känna lite på sakerna:)
Susanne