25 augusti 2010

Min älsklingsmusik och stenmursfunderingar just nu...

Tänk vad Spotify har gjort för musiken...
Själv är jag hemma och en smula kuren, en förkylning som dröjer sig kvar. 
Skönt att jag har ett jobb jag kan jobba med hemifrån!
Det känns inte fullt så jobbigt att jobba när man kan sitta med Laptop'en i knät, sippa på en kopp te och lyssna på lite musik!
Just idag när himlen utanför ser lite höstig ut och jag känner mig lite höstig lyssnar jag på det Här

Vi har haft vår gräv-kille här idag och täckt sista sidan av huset så nu är allt dränerat och finfint! Av allt vi grävt ur har vi även fått upp en MASSA (med betoning på massa) sprängsten som huset står på. Av dem ska vi göra mur... Lite som den ovan. Både framme vid vägen framför staketet och på ett par andra ställen i trädgården där det är nivå skillnader.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Svejsan!
Tack, vad kul att du gillar min blogg och vårt hus och vår underbara damm, tack!
Ja, jag valde en ljus, ljus grå färg på golvet. Nu får vi se hur det blir!
Vad spännande med ert hus.
Vad jag har sett så ser det himla fint ut. Flickornas rum var ju himla fint.
Ha en skön fredag!
Kram Bodil.