15 oktober 2010

Båda fönstren isatta på entrén

ÄNTLIGEN!
Nu är andra fönstret också på plats i entrén, nu behöver vi inte hålla på med gamla dörren osv. Bara en ytterdörr för nu blir det inte kallt längre!
Har en underbar höst-kall-och-klar-dag här i skärgården idag så på min lunch var jag ute och grejjade lite på trappan, tog lite ris och satte i krukorna. Tog in rottingmöblerna på verandan, hämtade in massor av ved (märkte att ved värmer två ggr. både när man bär in och eldar!) och fixade lite det jag hann.
Här kommer lite bilder på hur det blev med fönstren, och lite stilleben av mitt lunch höst fix.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det blev i den vita höga krukan....nypon är så dekorativt. Jag skall också fixa, om någon vecka på "nya" balkongen. Nu när jag har ström där kan jag ha ljusslinga...de du fint va??
Hoppas vi ses snart.
AC

Kaos-Anna sa...

ÅÅÅÅÅ vad fint det blev. Vi måste ses snart!
Kan jag och barnen komma på söndag?

PUSS

Fräsigt sa...

Allts ditt hus. Det är helt ljuvligt. Jag vill mer och mer flytta nu... :)

Ellen