17 januari 2011

En dag har de varit här...

Idag har våra underbara snickare varit här. EN dag... och ja, jag behöver inte säga så mycket... bilderna talar sitt eget språk. 
Jag är så glad och lättad att jag bara vill skratta!
Här kommer lite bilder av första dagen

När de varit här i drygt en timma!
Väggen riven

Vägg för att dela tjejernas rum uppsatt.
Och skivor är redan på plats på ena sidan

Nytt dörrhål upptaget till ena barnrummet

När dagen är slut och snickarna har gått för dagen:


De har byggt på en liten bit för att göra "räcket" bättre mot trappen

Väggen är avtagen, öppet mot trappen


Ja nu längtar jag bara till i morgon!

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Härligt vad fort det kan gå när man får in hantverkare, som kan jobba på hela dagen:)

Längtar tills de kommer till oss! Snart hoppas jag!

Kram Susanne

Anonym sa...

Jag vet inte vad som hände men jag tror att mitt första försök att kommentera inte skickades så jag gör ett nytt försök.
Det här är ju helt underbart.....och vad bra det blir och hallllllen vilken hall.
Hoppas dag två blir lika bra.
Grattis till er
AC