29 november 2011

It's beginning to look a lot like Christmas...

Vi har pyntat lite här hemma i helgen... på bron har två julenar fått flytta ner i två lövkrgar. Och på dörren hänger den märkvärdigt fina kransen som jag fått av min momma. Hon har pysslat ihop den av det finaste hon hittade... titta på kottarna, tänk att de faktiskt växte så!? som en liten kottblomma!



Vi har bakat pepparkakor och adventspyntat. Jag har fått bra hjälp av två Gullvippor som gärna vill Jula! De har ärvt julälskandet av sin mamma tror jag!







4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ vad ni har pyntat fint och fina julblommor har ni redan ställt fram. Kan känna doften av hyacint och pepparkakor. Underbart. AC

Anonym sa...

underbart vackert

Room of karma sa...

Härligt juligt och vackert!

kram CC

Dagar hos mig sa...

Har också en sådan där kvadrat-adventsljusstake. Vad fint det blev när du pyntade den. Ska jag komma ihåg till nästa år.