08 december 2009

Walk-in-closet steg två...

Ja, när jag själv ligger här i sprängande huvudvärk och ont i nacken så jobber min älskling flitigt på...I morgon kommer garderobsinredningen så det är bråda tider... Nu är allt spacklat och slipat så nu har han grundmålat där tapeten ska upp. Nu är det bara det skruttiga murstocken som ska få lite ny slätare puts och målas vit. Efter det är det tapetens tur och sen har vi vår efterlängtade walk-in-closet! Åh jag längtar efter att få rensa ut alla gamla kläder som jag ändå inte använder längre och hänga in dem i ordning i den nya! Min gamla skrubb ska få bli datarum och förråd. Det kan bli ett kul projekt under julledigheten!

1 kommentar:

Daniella - BakeCake sa...

Hej!
Tack så jätte mycket, vad glad jag blir!

Vilken jätte fin blogg du har, helt underbara bilder vart man än tittar!
Ha det bra!
Daniella