24 januari 2010

ett steg närmare walk-in-closet

Ja nu börjar slutet närma sig, men med två små 4-åringar går egenhändiga renoveringar långsamt!
Det går sakta framåt och vi blir nöja! Det är väl huvudsaken ;o)
Här nedan ser ni vad som hänt i helgen, målat golv, satt upp resten av fönsterlisterna och målat golvlister.
Ursäkta den otroligt dålika kvalitén på bilderna, det är fotat med en digital systemkamera så tyvärr kan jag inte skylla på en trist mobilkamera, det är helt enkelt så att jag borde gå en kurs!
 
 
 
 

4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Det är så fräscht med vita golv! I stugan blir det vitt golv i sovrummet, och ljusgrå i de andra sovrummen och storstugan.

I hallen vet jag inte än. Skulle vilja ha klinker, men ett målat grå/vitrutigt golv skulle också bli snyggt!
Tips?

Susanne

SollenkrokaBy sa...

Detta golv som jag målat i walk-in-closet är ljust grått, det passar bra i sovrum och garderob. Det ljusar upp!
Men rutigt med ljust ljust grått och lite mörkare grått låter som en dröm!
I en hall kan trä kanske bli lite svårt att hålla fint, har sett att de lägger linoleumplattor i ljust och mörkare grått som rutor och det blir jättefint! Linomeum låter kanske trist men det kan bli fint det oxå! Och LÄTT STÄDAT!!!!

Anonym sa...

Det här blir jätte fint. Ni är så duktiga tycker jag. Blir skönt att snart få börja inreda? kan jag tro. Tänk vilken fin årdning det blir när allt hänger och ligger vikt, allt får sin plats. Kul
mvh
AC

SollenkrokaBy sa...

AC- Ja det kommer bli så fint!
Hoppas bara att ordningen får bestå!!
Annars år det bli sjutdörrar eller något annat smart!