17 januari 2010

Överkast till barnrummet

Tänkte ju visa lite bilder på hur listerna i fönstret blev... Men jag har inte fått till något bra foto, att fota fönster är ingen lätt historia med motljus som blir. Jag får helt enkelt rigga stativet och ta ett kvällsfoto när jag finner tiden och en bra lampa.
Passar på att visa överkasten jag fyndat till tjejernas rum. Green Gate har så fina överkast till barnrummet tycker jag! Speciellt detta föll jag för eftersom det finns alla färger så att man i framtiden, om vi ändrar färg i barnas rum så kan man använda dem ändå. Om de inte vill ha dem längre så kan jag gärna ha dem i ett gästrum!!!

Just nu är iallafall tjejerna MYCKET nöjda!
Så här blev det...

En liten bild på lilla Nalle oxå... Han har är en kär vän sen länge!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur fint får det vara???jag kommer snart och ser hela rummet, hur om- möbleringen blev och dom fina överkasten och allt annat som ni får.
AC

SollenkrokaBy sa...

Du är alltid välkkommen! Det blev jättefint och rummet fick en helt annan känsla...
Jättemysigt!

Anonym sa...

Å vad gulligt! Hoppas vi kan träffas något i vår eller i sommar = ) Kram

SollenkrokaBy sa...

Hej Anomym, ser ju inte vem du är men klart vi ska ses i vår eller sommar!!!