31 mars 2010

Myrten

Påsken börjar imorgon, jag åker Norröver till min mamma och pappa med barnen. Vi ska åka skoter och skidor.
Hoppas såklart på fint väder. Älsklingen har beslutat sig för att stanna hemma och göra klart dräneringen så det blir klart. Trist men så är det ibland, han ska åka till Alperna på Randonevandring så det är egentligen inte så synd om honom...

Vill passa på att hälsa nya läsare välkomna! Det är inte lätt att veta vem och om nån läser bloggen förutom på de hälsningar jag får. Vilket är JÄTTEROLIGT! jag är så glad för alla de hälsningar och kommentarer jag får!

Vet inte hur mycket jag kommer blogga över påsken, så jag passar på att säga GLAD PÅSK! Lägger in en bild på mitt senaste fynd, en jättestor Myrten. Alla tips på skötsel är mer än välkommet!!!



4 kommentarer:

Den där Marie sa...

Vilken underbar myrten! Tyvärr vet jag inte hur de ska skötas... :/
Ha det så trevligt uppe i norr och jag önskar dig också en Glad Påsk!
Kram från Jonna ♥

Anonym sa...

Vackert med myrten! Vet inte hur den skall skötas tyvärr! Önskar dig en härlig påsk norröver! Kram ♥ Jackie

Fräsigt sa...

Men du. Vilket underbart vardagsrum. GE MIG :)

SollenkrokaBy sa...

Fräsigt - Tackar! Så go du är!!!