03 februari 2011

Lite uppdateringar på Bygget

 Vardagsrum/matsalsdel taget från köket
 Vardagsrum/trappan taget från öppningen från hallen
Köket


Äntligen har elektrikern dragit klart all slang och satt alla dosor. Det har kommit upp skivor överallt och nästan all gips är satt på väggarna. Det känns skönt att snart få börja spackla och måla så vi kan flytta in igen. Vi har det bra här i grannarnas söta hus men hur det än är längtar vi hem.




Säkerheten på bygget är lite sådär... Ha ha! Jag hade inte velat stå och skruva gips på den där stegen!!!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Oj vad det går undan! Det måste vara otroligt skönt att bara behöva gå över och fotografera förändringen och liksom inte stå för den själv.

Hoppas allt är bra med er!

Kram Jennie

Anonym sa...

Hej
mina kära
Jag håller med Jennie, vad det går fort.
Men jag fåstår att ni längtar hem, ni är ju ända så nära ....hemma.
Men håål ut liiite till. Jag kommer och hjäler till med tjejorna eller där jag behövs??? när ni är hemma.
stor energi till er från
AC

Kaos-Anna sa...

Jävlar vad ni håller på !!!! Helvete vad fint det kommer att bli. Saknar dig mitt sötaste hjärta.
PUSS.