07 november 2010

Kransar

Vi hade en stund över i Lördags och då gick vi på stan en sväng jag och min älskling. Tjejerna var hos farmor och schasade iväg oss efter lunchen, de ville ha farmor-mys själva!
Det var så härligt att gå en sväng och jag kände hur mycket jag verkligen saknar stan, att strosa runt och bara titta på människor man möter och så klart både fönstershoppa och shoppa på riktigt!

Gjorde två små fynd, två grova rottingkransar som fick flytta in i vårt sovrum.
De gjorde hela intrycket i sovrummet mycket mer ombonat.



5 kommentarer:

Yenny sa...

Men vilket mysigt sovrum ni har!

SollenkrokaBy sa...

Yenny - Tack! Vi sover gott där!

Anonym sa...

Så fint det blev. Det är väldigt trevligt att ha sängen så som ni har, det ger ett skönt flöde i rummet. Försöker göra lika hos mig som ni såg i helgen. Jag skulle vilja ta "rätt höga" lampor i mitt fönster bakom sänggaveln....tror det blir fint.
Ses.....AC

Brunkullan sa...

Fint! Tror inte jag sett bild från ert sovrum tidigare. Jättefint med sängen framför fönstret så där:)

Susanne

Anonym sa...

Hej! Hittade hit från House of Philias kommentarssida, och oj vilken härlig blogg! Tycker det är så spännande att följa renoverings-bloggar, särskilt när det ärnågon med så god smak :) Ser fram emot fler interiörs-bilder, verkar vara ett jättehärligt hus! Flickornas rum var bedårande, helt underbart!
Ha en bra dag! Kram Anna utan egen blogg :)