12 januari 2012

En liten goding

Drömmer om en liten hundvalp... det fattas mig ljudet av små tassar som trippar omkring här inne. Tycker det är dags nu!
Någon som har någon favvisras att tipsa om så berätta gärna vilken och varför1

Tillsvidare får jag vara nöjd med min fina vovve som jag fick i julklapp av svärmor!
Han gör sig så bra här hemma... Ståtlig och  stolt rakryggad med händerna fulla av gott!


Skulle vilja ha en tavla med en hund fast med kläder på sig, typ samma stil som ovan fast en tavla.
Om någon vet var man kan hitta en sån så vill jag gärna veta det!


3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Gillar ju Lisa Bengtssons hundtavlor massor:)
http://www.designonline.se/Trademarks/sek1/Studio+Lisa+Bengtsson?gclid=CLnopoLIy60CFWwumAod2kVUiA

Gillar nog de flesta hundraser på sitt sätt. Min favvohund är nog annars Flatcoated Retriver.
Tycker de är så himla stiliga.
Cocker Spaniel är (helst de helsvarta) fina också!

Kram Susanne

Gotlandsliv sa...

Hej och tack för besöket hos mig! Jag brukar handla direkt ifrån Biofood, men de säljer inte till privatpersoner tyvärr. Annars finns det en del hos rawfoodshop.se. Hoppas du kan hitta det du söker där! Kram och lycka till med den hälsosamma maten! :)

Nänna sa...

Ja jag har ju en som du säkert kan få, iaf få låna :)