19 oktober 2009

En regnig dag...

Sitter hemma och jobbar idag... det regnar!
Trots att regn kanske inte är nåt favorit väder är det rätt mysigt! Iallafall om man sitter inne!
Har tänt ljus och har en kanna te bredvid mig vilket såklart förbättrar situatinen...
Längtar efter snö... pratade med min pappa i morse och där hemhemma ligger snön.
Det kommer säkert smälta bort tills riktiga vintern kommer men ändå! Minns min barndoms första snön... Mmmm det är härligt!
Jag bli så sugen på att julpyssla när det är så mörkt och kurigt ute! Och julklappar... vad ska man köpa till alla!? Mysigt att planera! Själv ska jag önska den här härliga boken bla.


Dessa systrar har verkligen fattat vad livet går ut på... NJUTNING!!!
:)
Näe, dags för en liten liten liten kopp glögg kanske, det får man väl unna sig...

3 kommentarer:

Yenny sa...

Glögg, mitt på blanka dagen sådär ;-) Låter som du haft en mysig dag hemma! Jämfört med en annan som suttit på ett mörkt kontor :-( Ses imorn..? Kram

Veronica sa...

HA HA HA! Ja men bara saftglögg såklart...
Jag jobbade ju och skulle hämta kidsen!!!
:)
Mysigt ändå...

Yenny sa...

Saftglögg, är det så det kallas nuför tiden? ;-)