22 oktober 2009

Jobba hemma

Så otroligt skönt att kunna jobba hemma...
man kan fika gott och tända ljus. Plus att man slipper sita i trafiken!

Kände idag att det blivit dags att plocka fram mitt renskinn som jag fick av min mamma och pappa i födelsedagspresent förra året... känns riktigt vintrigt faktiskt!


Så fina färgskiftningar!

Lite gott fika i form av en smarrig kopp varmchocklad passade mig idag när dimman legat tät runt huset... Brrr!

Nackdelen med att jobba hemma är att man går i skåpen... men äh...

Lyssna lite på radio..

Tända lite ljus...

Och färska kryddor i lunchen...
Som sagt... så skönt att kunna jobba hemma!!!

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Så fint ditt skinn gör sig i rottingsoffan! Bättre än på min omålade:)

Vad jobbar du med förresten? Vad skönt att kunna jobba hemma!

Kram Susanne