04 november 2009

Det börjar lacka mot advent...


Idag var jag en sväng på NK här i stockholm...



Uppe på inredningsplanet tog jag mig ett låååångsamt dörmmande varv på Newport. Tog även en sväng på NK inredning och spanade in på Lexingtions "holiday-bäddning". Hade min ena tvillingdotter med för vi hade varit hos ögonläkaren, hon ville ha den vita nallen med pyamas... Båda tjejerna önskar sig så jättemycket en vit nalle med pyamas. Var har de sett en sån innan??!!

Hur som helst så när vi gick där och strosade som bäst på 3'an ser vi till våran lycka att de satt upp NK julbutik!!! Åh det var härligt att gå in där och insupa juligheten!



Vi fyndade en rotting klocka också. Den kommer pryda sin plats här hemm i jul!



När hallen är byggd kommer den att få hänga i taket där under jularna, inget dåligt välkomnande!




3 kommentarer:

Brunkullan sa...

NK vid jultider är härligt! Då skulle jag kunna bo på inredningsavdelningen:)

Ni har en julklapp var till sessorna klar då!
Susanne

Veronica sa...

HA HA
Mmm jag me!
Julklappen där var kirrad... jajamen!
:)
Lillsnurpan frågade: -Får jag pussa på den? haha
vad sött!

Elena - Just nu sa...

Vilken fin rottingklocka!! Vad kostade den där skönheten då? Vi ska till STHLM snart, jag kanske hinner med en sväng på NK *hoppas*