16 november 2009

Utsmyckning

Sitter och funderar på lite utsmyckning till huset... Trots att vår dörr inte är på plats för att vi väntar på utbygnaden som den ska sitta på så vill jag ändå göra en fin krans på den dörren vi nu har...

Jag har hittat en jättefin konst, (tall tror jag det ska föreställa), girlang med ljus som jag skulle vilja ha på vårframtida trappa... här nedan är lite inspiration jag hittat...





Så till dörrkransen... Mycket fin inspiration!



Väldigt Piffigt med tre på rad oxå! Vår dörr som vi har nu är ju faktiskt blå så denna bild är som gjord att applicera på våran dörr!

Här ett litet tips att göra nånstans över... kanske godisbordet eller glöggbordet i jul! Superfint!!!


2 kommentarer:

Jennie sa...

Jag som verkligen inte är någon pysseltjej tänkte försöka mig på en krans i år. Men jag får nog köpa en i fall att.

Var firar ni jul i år? Själva stannar vi i Uppsala, det ska bli så mysigt att fira hemma med egna traditioner!!

Veronica sa...

Jennie, Och jag som är en pysseltjej får ju knappt tiden att räcka till... men jag ska iallafall göra kransar! :) Vi kommer åka till Hogdal i vanlig ordning men jag känner oxå att en jul hemma men våra egna traditioner skulle kännas mysigt, kanske nästa år när hemmet är mer färdigt! ;o)
Man kan ju åka upp till snön efter jul isåfall...