10 februari 2010

Buxbom i vårsolen

Jag vill gärna vara en trädgårdsentusiast... men jag skulle inte kalla mig expert, LÅNGT ifrån. Jag är i lärnadefasen!
Vi har två ljuvliga buxbomsbollar på altanen, de står i gassande vårsol. Har ju höra att vissa buskar inte alls mår bra av vårsol och kan brännas av den skarpa solen. Hur är det med buxbom? Någon som kan råda mig?

 
 

Vi har haft en fantastisk vårvinter dag här i kroka! Synd att man inte är ledig på dagarna, kanske dags att börja spela på lotto... ;o)
 
 


5 kommentarer:

Anonym sa...

Är det verkligen sannnt viiiilket väder.
Du vet där jag är på dagarna har vi inget fönster, så man vet inte om det är sol eller måne. Men vad härligt snart kan ni sitta mot väggen på altanen och ta en fika i vårvintersolen.....unerbart. Och du garderoben va fint det blir och vad skönt för er att flytta in kläder mm så man vet var man har sina grejor.grattis till allt som blivi klart.
Dörrhantaget är jätte fint
hälsar AC

Noga Utvalt sa...

Hej!

Tack för kommentaren på min blogg!
Vilket spännande projekt ni håller på med! En härlig blogg jag garanterat kommer att återvända till!

Ha det gott!
Kram Nadja

Bo med Lena sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen:) Så fint hus dere har. Her var det masse fin inspirasjon!

Jacqueline sa...

Hej!
Tack för hälsningen på min blogg! Vilken inspirerande och fin blogg du har! Du ligger nu på min blogglista! Kommer gärna igen!
Må så gott! / Jackie

Karna sa...

Nydelige bilder....er jo fint med sol og snø...selv om jeg lengter etter våren...