04 februari 2010

Kitchen Aid Assistent

Kära läsare, nu måste jag ha lite smakråd...
Vi har funderat på att köpa en Kitchen Aid Assistent och nu har de ett bra erbjudande på BagarenochKocken men då måste man ju välja färg... Och vilken ska man då välja?!
Vi har lite färg i köket, det kommer när allt är klart vara vita luckor och svart/grågranit eller marmor skiva. Mycket burkar är vita eller av glas så som sgt, inte mycket färg.
Vi har redan en:

Och vi väljer mellan:



Och en:



Kaffemaskinen är cremefärgad och eftersom de båda kommer stå framme så matchar kanske den cremefärgade bättre... Men den isblå är oxå fin och livar upp lite i köket.. Eller?!?
HJÄLP!
Snälla, om ni har nån kommentar/råd/tanke i frågan så skriv gärna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där hemma
Jag tycker absolut att ni skall välja den cremefärgade. Den som du säger passar bra till kaffemaskinen.
Har det hänt något mer i garderoben?
kramizzz
AC

SollenkrokaBy sa...

AC- Garderoben har det hänt lite i...
Bilder kommer snart!

Yenny sa...

Ni borde ju välja den cremefärgade eftersom den passar till kaffemaskinen. Men samtidigt, den isblå är sjukt fin och det kanske inte skadar att ha en i en annan färg?

Anna sa...

är det exakt samma cremefärg då? om det är det, röstar jag på creme, annars isblå :-)

SollenkrokaBy sa...

Anna - bra poäng! Ska kolla upp det där...

Mumlan sa...

Jag tänker som Anna! Är det inte exakt samma färg finns risken för att den ena kommer se smutsig, eller gulnad, ut. Isblå är ju såå fin! Den får min röst! :)