21 februari 2010

Jag har fått en AWARD!!!!!!!

Min första award någonsin! Fantastiskt... TACK! Åh vad roligt! Å den kom från bloggen Fräsigt.
Än en gång!
TACK!

 

Men för att förtjäna den så kommer lite regler:

•Kopiera ”awarden” till din blogg.
•Länka till den som gav dig ”awarden”.
•Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
•Välj 7 andra bloggare som du skickar ”awarden” vidare till och länka dem.
•Skriv en kommentar i deras bloggar så att utmärkelsen uppmärksammas


1) Karnas Hus som är min första blog jag började följa
2) Dreamhouse Som är en av mina favorit bloggar
3) Brunkullan med mosipperötter som var den som fick mig att starta min blog
4) It's a house är en blog om en jätterenovering som är inspirerande för mig i min renovering
5) Extravaganza som är min kusins blogg
6) Tomines Hjem  är en nyfunnen blog som jag bara älskar
7) House of Philia är en blog som har allt en inredningsintresserad småbarnsmamma kan önska
Sju  saker om mig:
1) Jag har spelat säckpipa, slutade när jag blev en bit in i tvillinggraviditeten eftersom det var lite trångt åt lungan...
2) Har haft en älskling iller, han dog tyvärr i Augusti...
3) Drömmer om ett SPA i allmänhet och en Ångdusch (typ hamam) i synnerhet.
4) Jag har blivit mer praktisk i mitt inredningstänk sen barnen.
5) Njuter av denna JÄTTELÅNGA vinter.
6) Har tävlat längd och gått på skidgymnasium (apropå OS)
7) Möter våren i Paris i April!

4 kommentarer:

Tomines hjem sa...

Hei snille deg!! For en hyggelig overaskelse på en lat søndag.. Så søtt du skriver om bloggen.. Tusen tusen takk!! Jeg har bare mobilnett og ikke pc om dagen pga flytting, så jeg må vente litt m denne award.. Legger den i mappe og tar den frem når jeg har Internett og pc igjen!! Tusen takk. Puss och kram!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Vilken fin liten flicka du har!
Jag har en liten på 5 år och en på 2 år.
Lilla E som är 5 har ALDRIG klippt sitt hår förutom luggen då...
Det var en underbart fin frisyr du hade gjort på henne!
Jag älskar flätor!!
Visst är det härligt när de har långt så man får göra fina frisyrer, men oj, vilket liv det är när man ska kamma det...

Kram!

Brunkullan sa...

Å tack:)
Kul att veta lite om dig också. Tänk att det där med skidtävlandet hade jag glömt!

Kram Susanne

Its a house sa...

Hej och stort tack för awarden!!! Det värmer verkligen gott! Men jag har valt att inte lägga upp awarder på bloggen,

Återigen stort tack för uppmärksamheten!
Kram
Karolina