16 augusti 2009

Det blev en soffa...

Härliga tider! Nu har vi iallafall en möbel till verandan på plats... Lite tomt med bara en soffa på en 45 kvm stor veranda men vi har ju fått låna ett gammalt plastbord att ha sålänge iallafall...
Alla blommor från bron har fått flytta till verandan idag då H börjat riva. Se så nöjd han är med soffan!
Tyvärr var hans kommentar på bordet jag försökt övertala honom om hur bra det skulle bli hos oss när han fick se det idag. 'Det är inte det att det inte är så fint, det är jä__igt fult bara' Men... hur kan han säga så om drömbordet??!! Så som ni förstår blev det inget bord... :o( Får tänka om...
Kom på att jag sett ett fint på Slettvoll, jusst det! Nåt sånt skulle nog gå hem i stugan! Jag blir inte lätt nerslagen jag inte... NÄE!
Men för att det skulle bli riktigt bra då skulle jag vilja ha stolarna på bilden nederst oxå...

Inga kommentarer: