14 augusti 2009

Rea på Zandvoort...

Idag började rean på Zandvoort... Jag hade velat vara där! Clownen Manne kom så jag tog tjejerna dit istället och det var ju mysigt för dem. Efter Manna (lite obhaglig måste jag säga... Clowner.. huva!) var det picknick på stora gärdet vi gick ut där trots blixtar och åska i tron (hur dum får man bli?!) att det skulle blåsa bort... Dyngsura gick vi tillbaka till Manne-lokalen och åt vår matsäck där. Mysigt och fuktigt! ;o)
Imorgon tänkte jag försöka åka till Zandvoort till öppning, mitt mål är bordet... Mmm Mitt drömbord! H tycker sådär... Jag tycker fantastiskt perfekt! Hoppas det är på rean, då slår jag till på eget bevåg... Han har ju köpt en avståndsmätare ala superbra. Stolarna man ser bakom (rotting fotöljliknande) vill jag oxå ha... är jag inte värd det???


1 kommentar:

Brunkullan sa...

Japp, japp, japp!!!! Stolarna skulle jag gråta av lycka om jag fick:)
Bordet är också jättevackert, och tillsammans såklart underbar!!

Susanne